اصحاب اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصحاب اون لاين

اصحاب اون لاين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

دخول الزواردخول المراقبين
DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.   DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.  

فكرة عبقرية من (بيـــــــــــ المحلص دائما ـــــــــــــــــبو)

كاتب الموضوعرسالة
eelwa0bebo
مشرف منتدى الشباب والبنات
مشرف منتدى الشباب والبنات

فكرة عبقرية من (بيـــــــــــ المحلص دائما ـــــــــــــــــبو) Empty
مُساهمةموضوع: فكرة عبقرية من (بيـــــــــــ المحلص دائما ـــــــــــــــــبو)   فكرة عبقرية من (بيـــــــــــ المحلص دائما ـــــــــــــــــبو) Emptyالأحد مايو 24, 2009 5:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا تحياتى لاعضاء المنتدى
بصو بقا من الاخر استحالة تلاقى الموضوع دة فى اى مكان فى الدنيا علشان الموضوع دة من وحى خيالى فقط بس اللى ينفذة يبقى ولد قلبة ميت هو صحيح ممكن ما يعجبش ناس كتير بس اكيد هتضحكو شوية

بص يا سيدى
حبة اسئلة واجابتهم كمان علشان اوفر عليك التفكير الكتير والمحاولات القديمة بتاعة الافلام الابيض فى اسود

س1 بتحب بنت وعايز تصارحها هتعمل اية ؟
ببساطة روح قولها بحبك بس خلى بالك من رد فعلها

س2 لو صدتك هتعمل اية ؟
قولها والله العظيم بحبك

س1 لو صدتك فى المرة التالتة بقا من الاخر عارف هتعمل اية طبعا لا ؟خد الحل عندى انا بقا اول حاجة تديها ظهرك وتعمل ان انت ماشى وسايبها وفجاة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تروح لافف ووكلها مقص وراكب فوقها وتضربها بكل غباء هههههههههههههههه ممكن تصدك بردو
استمر يا ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان وفكك منها قولها يا تموتى يا تحبينى بردو ممكن تصدك وتلم الناس والكلام دة تروح انت بقا عامل حاجة حلوة اية هى ؟
اقولك اية هى مش انا اللى وقعتك فى المصيبة دى ولازم اطلعك منها احنا جدعان اوى بالصلاة على النبى
خلاص مفيش فايدة والناس اتلمت توح انت عامل فيها اهبل انا مين انا اية اللى جبنى هنا وحبة كدة فاهم طبعا والغلبانة اللى انت بتحبها طبعا هتلاقيها فى المستشفى تروح انت بقا ليها دة لو انت رجعت بيتكم سليم وتجيب وردتين وتقولها بحبك ههههههههههههههههههههه
شوف بقا بعد العلقة هتقولك اية بس خلى بالك
يارب الموضوع يضحكم ويعجبكم بس انا قصدى انى افرفشكم مش فكرة بحق وحقيقى

فكرة عبقرية من (بيـــــــــــ المحلص دائما ـــــــــــــــــبو)
صفحة 1 من اصل 1