اصحاب اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصحاب اون لاين

اصحاب اون لاين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

دخول الزواردخول المراقبين
DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.   DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.  

عيوب حقيقية فى البنت المصرية

كاتب الموضوعرسالة
eelwa0bebo
مشرف منتدى الشباب والبنات
مشرف منتدى الشباب والبنات

عيوب حقيقية فى البنت المصرية Empty
مُساهمةموضوع: عيوب حقيقية فى البنت المصرية   عيوب حقيقية فى البنت المصرية Emptyالإثنين مايو 25, 2009 9:09 am

البنات البنات كل حاجة على البنات سعاد تغنى للبنات وتقولك الطف ومش عارف اية طيب هى فين تيجى تشوفهم عاملين اية دول مطلعين روحنا فى كل مكان فى درس وجامعة وفى البيت وانت خارج فى مصيبة هتروحها هتلاقى بلوة صدقنى انا لو منك مش اطلع من باب الحجرة بتاعتى بس بردو امن نفسك وابقى مسمر الشبابيك واقفل الباب بالترباس
هههههههههههههههههههههههه
شوف يا عمنا انواع عيوب البنات اللى خنقونا فى بات بقا يحلو من على حبل المشنقة هبقى اقولكم عليهم بعدين بس لو لقيتهم يعنى هههههههههههههههههه

المهم موضوعنا النهارده عن سبعه عيوب للبنات...
1-النكد(يعشقوه زي عنيهم)
تشوف البنت من دول بتتفرج علي فلم رومانسي وهاتك يا عيات.ليه مش عارف.وياسلام لو المعلم حبيبها اداها ميعاد وفرقعها..ليلته سوده ومشتشفيات ومكروكوموقال اية الطف الكائنات شوفت اللطف وصل لحد فين يا لطفى المستشفى يا سلاااااااااااااااااااام على الحنية

2-الاسراف(يا معلم)
ياسلام لو الزبونه شافت ابوها او جوزها جاي من الشغل وخد المرتب وهاتك ياطلبات اشي شنطه وفستان وعايزة تجيب هدية لمش عارف مين وعايزة تتفسح وانت اصلا تلاقى الغلبان قابض 145 جنية اللى هما بتوع منعم فى الاغنية وعارفين انا لو منة اغنيلها 145 جنية اعمل بيهم اية ولا اية هههههههههههههههه
3-الغيره
طبعا مهي هتبقي نكديه ازاي لو مغرتشي بسب وبدون سببتقعد تتفرج معاها على الفيلم تقولك انت بتبص للمثلة كدة لية تقولها كدة لية ازاى بتفرج يا حبيبتى لا مش تتفرج وتغير القناة رخااااااااااااااامة

4-العند
وطبعا لما تكون بتغير علي الفاضي لازم تعند علشان تحس انها مش غلطانه وتلاقيه يا عيني ما بيشفش ونظره تعبان وتقوله انك كنت بتبص علي وحده تانيهتانية اية يا حبيبتى انتى غيرتى القناة احنا بنتفرج على مصارعة تقولو يبقى انت كنت بتبص على المذيعة بتاعة المصارعة يا خاين هههههههه يارب اشفى

5-الرخامه
تلاقيه يا عيني عاوز يتفرج علي الماتش وهي تقوله لا انا عاوزه اتفرج علي الفلم(طبعا مش بيحبوا النكد)
والنكد دة عمرة ما تعرفة واحد ست دى حاجة نادرة يا عمنا خد بعضك وقوم اقعد على القهوة سيبك منها

6-المسكنه
تلاقيها بعد كل ده قاعده بريئه وملهاش دعوه باي حاجه....مش بقولكوا بريئه بس انا لو منك بقا اروح انا بقا ارخم عليها اية التناحة دى تبتدى وتقعد هى وانت تقعد ساكت من غير ما تاخد حقك

اخر حاجه بقي هي انها اصيله..ودي طبعا مش هقدر مقلهاش..لانها هي دي الحقيقه وكان لازم اقولها..يعني لما جوزها يموت تصرخ وتقول دا كان معفن وعمره مخدني كنتاكي ومكدونلذعلشان 145 جنية كان بيفسحها بيهم فى باريس هيحيب كنتاكى منين
يالا منهم للى خلقهم وحسبى الله ونعم الوكيل
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ المخلص دائما ــــــــــــــــــــــــــبو

عيوب حقيقية فى البنت المصرية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حقيقة البنت المصرية
» التاريخ يعيد نفسة للاسف(ارحمو الكرة المصرية )
» مالا تعرفونة عن البنت
» عادة مصرية (البنت وامها على الغلابة )
» عادة مصرية (البنت وامها على الغلابة )